zaterdag 18 juni 2011

Kadotip; Pandorahanger

Voor mijn zusje heb ik een Pandorahanger gekocht en op de volgende manier leuk ingepakt:
Een Pandorahanger zit in een klein pakje en past dus mooi overal in. Bij de Blokker heb ik een bonbonniere met verchroomde deksel gekocht. Deze heb ik gevuld met Celebrations, het pakje hier bovenop gelegd en de deksel erop gedaan. Van de juwelier kreeg ik nog een boekje van Pandora, deze heb ik onder de bonbonniere gedaan. Dit alles heb ik ingepakt in transparantfolie (Action). Een roze strik erom en een roze vlinder (met knijpertje) op de folie bevestigd. Natuurlijk kun je ook andere potten, snoepjes en kadootjes gebruiken.


Ziet er toch leuk uit?!


Benodigdheden:
  • Bonbonniere (of ander pot met deksel);
  • Celebrations (of andere snoepjes);
  • Klein kadootje;
  • Transparantfolie;
  • Strik/lint;
  • Vlinder;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...