zaterdag 4 februari 2012

In de sneeuw

Vanmorgen was het prachtig buiten. Maar wel erg koud! Mooi mijn camera nog even uit te proberen...

Mijn vorige camera (Sony Alpha 100) had vrij snel last van de kou en werd daardoor erg traag. Mijn nieuwe Canon 600D had daar gelukkig geen last van. Even snel wat plaatjes schieten en dan snel weer naar binnen. Ik moest eerst boodschappen doen, dan de stad in om toch nog maar even voor Dylan een skibroek en snowboats te kopen (waarom doe ik dat altijd op het laatste moment ;-( ). Vanmiddag moest Dylan zaalvoetballen. Ze hadden 1 wedstrijd gewonnen, Dylan had gescoort en 1 gelijk gespeelt. Na de voetbal zijn we nog even naar Petten gegaan. Even kijken of er nog vriendjes aan het schaatsen waren. Ondertussen heb ik wat gedronken bij een vriendin, even bijkletsen.

Maar goed, hier de foto's van de paarden in de sneeuw:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...