zaterdag 17 maart 2012

Start2Run 2012

Vorig jaar heb ik best wel fanatiek hardgelopen, ik heb de Dam tot Damloop (16 km) (zie foto in de stromende regen!) en de Zevenheuvelenloop (15 km) gelopen. Maar ook dit jaar probeer ik het na de winterstop weer op te pakken. Net als vorig jaar organiseer ik, samen met een collega, weer een Running Therapie onder professionele begeleiding voor mijn collega's. Dit jaar is het aantal deelnemers verdubbeld! We hebben maar liefst 51 deelnemers. Op woensdag 7 maart hebben we de eerste training gehad. Helaas was het erg koud en regenachtig, maar dat mocht de pret niet drukken. De opkomst was goed, 28 deelnemers.

Het doel voor dit jaar is een halve marathon (21 km). Ik houd jullie op de hoogte! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...