donderdag 12 januari 2012

Schoolwerkjes opruimen

Ik heb al een tijdje in mijn hoofd om alle schoolwerkjes en knutselwerkjes van mijn zoontje gestructureerd op te ruimen. Netjes in mappen ofzo. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat zal gaan doen. Momenteel bewaar ik alles in een grote opbergbak. Maar ja, als ik er dan aantoe kom en heb bedacht wat ik ermee zal doen, dan weet ik niet meer wanneer hij wat gemaakt heeft. Daarom heb ik nu bedacht dat ik gewoon eens in de zoveel tijd alle nieuwe werkjes bij elkaar bindt met een elastiek. Ik zet op het voorste blaadje over welke periode het is. Zo gaat alles gebundeld in de kist.

De grotere kunstwerken zet ik op de foto en zodra we er op uitgekeken zijn, dan gooi ik het kunstwerk weg.

Wat doen jullie met de (school)werkjes van je kind? Plaats je tips in de reactie....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...