dinsdag 7 februari 2012

GRATISSSS

Volgens mij vindt iedereen het leuk om gratis spullen te ontvangen. Ik wel in ieder geval ;-)

Er zijn verschillende websites waarop advertenties/ links zijn geplaatst/ verzameld waarmee je gratis artikelen kan aanvragen. Het is even zoeken en goed opletten. Meestal vraag ik een gratis proefmonster of magazine aan. Ik vraag alleen wat aan als ik alleen mijn adresgegevens hoef in te vullen. Soms wordt gevraagd om een enquete in te vullen, maar dat doe ik niet.

Vandaag heb ik ook weer even gekeken of er nog wat leuks tussen stond en heb het volgende gratis aangevraagd:
  • M&M Intense. Hiervoor moest ik eerst M&M liken op Facebook, daarna kon ik een gratis sample aanvragen door het invullen van mijn adresgegevens.
  • VisopzijnBest Magazine van John West. Hiervoor heb ik alleen mijn adresgegevens ingevuld en aanmelden voor de Nieuwsbrief van John West (maar die kan je altijd later weer afmelden).
  • Abonnement op OneWorld Magazine. Alleen adresgegevens ingevuld.
  • Pickwick Delicious Spices.
  • Atelier Magazine; een magazine over tekenen en schilderen.
  • Wereld Natuur Fonds Wonderboekje; met 10 verhalen.
  • Sample Mexx Magnetic luchtje.
  • ROS Magazine, paardenblad.
Hiervoor heb ik de volgende websites gebruikt:
  • nuprofiteren.nl
  • allesvoorniks.nl
  • gratisvoorvrouwen.nl

Nu maar hopen dat ik de spullen snel ontvang! Ik houd jullie op de hoogte! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...