woensdag 14 maart 2012

L'Oreal Elvive total repair haarmasker

Al sinds ik klein ben en lang haar heb gebruik ik een cremespoeling na de shampoo. Mijn haar is dun en slap en wordt eigenlijk door de cremespoeling nog slapper. Toen mijn haar een keer droog aanvoelde nadat ik wat highlights had laten zetten bij de kapper, adviseerde zij mij om eens een haarmasker te gebruiken. Na de kapper ben ik gelijk naar de Etos gegaan en heb ik de L'Oreal Elvive haarmasker gekocht.

De eerste keer heb ik het masker na de shampoo in mijn haar gedaan. Ik heb dit een uurtje lekker in laten trekken (nee, ik heb niet al die tijd onder de douche gestaan!) en daarna weer uitgespoeld. Het was heerlijk zacht en voelde voller uit. Toen de pot op was heb ik weer een tijdje cremespoeling gebruikt van verschillende merken, maar dat gaf toch niet hetzelfde resultaat. Dus toch maar weer een potje gekocht. Hij is wel prijzig (vind ik), ongeveer 7,39 euro, maar je doet er wel lang mee. Even de aanbiedingen in de gaten houden bij de Etos of de andere winkels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...