dinsdag 13 maart 2012

Garnier BB cream

Eigenlijk hou ik niet van zoveel make-up. Ten eerste omdat ik niet precies weet welke make up ik moet gebruiken, ten tweede kost het best wel veel tijd (dacht ik). Maar goed, je wordt een dagje ouder en je wilt er evengoed leuk uitzien. Dus op naar de Etos. Eigenlijk wilde ik eerst de creme van Biodermal, die van de reclame op TV, waarbij vlekjes verdwijnen. Maar toen ik de prijs zag begon ik te twijfelen. Je betaald ongeveer 26 euro voor een klein tubbetje. Toch maar even de verkoopster om advies gevraagd. Ze had ook nog een creme van een ander merk. Maar die was ook wel prijzig.

Toen zag ik de nieuwe Garnier BB Cream staan. Met deze creme laat je je huid hydrateren, egaliseren en je teint stralen, puistjes camoufleren, kringen onder de ogen verdoezelen, rimpels minimaliseren en de huid tegen UV-stralen beschermen. Je kunt deze creme opbrengen als een gewone creme. Het is makkelijk uit te smeren en het is bijna niet te zien dat je make up op hebt. Dus snel en makkelijk met een goed resultaat, past dus helemaal bij mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...