maandag 12 maart 2012

Mijn oude trouwe telefoon

Jaja, ik hoor je al denken: die gaat ook niet erg met haar tijd mee! Nee, dat klopt, wat mobiele telefoons betreft. Ik vind het gewoon zonde om een telefoon te vervangen terwijl hij het nog doet. Ik gebruik een telefoon alleen om te bellen en smsen. Als ik op internet wil, dan pak ik gewoon mijn laptop. De smartphones zijn bovendien erg groot. Mijn telefoon stop ik makkelijk in mijn zak. Hij kan tegen een stootje. Je wilt niet weten hoe vaak ik hem al heb laten vallen! Maar hij doet het nog steeds. Hij is klein en practisch.

Maar, ik zal eerlijk zijn... ik heb laatst wel gekeken naar een smartphone, de Samsung Galaxy Note. Erg mooi en met heel veel mogelijkheden. Bij de Gamma kan je zo'n camera kopen die je buiten kan installeren. Hiermee kan je op afstand de boel in de gaten houden, via internet, dus ook op je smartphone. Mijn paarden bijvoorbeeld als ik de hele dag weg ben. Ideaal leek mij dat! Uiteindelijk heb ik besloten om het toch niet te doen. Ik vind hem te duur en te groot, ik moet dan altijd een tas meenemen. En met paardrijden is dat niet handig
;-). Bovendien heb ik nu een abonnement van 5,95 euro en als ik een abonnement met internet wil, dan heb ik die kosten er ook nog eens bij. Dus zo lang hij het blijft doen, houd ik bij mijn oude trouwe telefoon. De dinosticker heeft Dylan erop geplakt, want dan weet ik dat dat mijn telefoon is ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...